Filem ini diterbitkan oleh syarikat SKOP PRODUCTION dan diarahkan oleh Syamsul Yusof. Filem bohsia adalah filem kedua yang diarahkan oleh Syamsul dan kos filem ini menelan rm 1.5 juta ringgit berbanding filem arahan pertamanya yang menelan kos hingga ke rm 2 juta ringgit. Ini kerana filem ini tidak melibatkan babak aksi perlumbaan kereta yang melibatkan kos sewa kereta yang mahal. Walaubagaimanapun babak-babak aksi masih lagi diketengahkan dalam filem ini dan kepayahan untuk membuat filem ini tidak kurang samanya dengan kepayahan membuat filem EVOLUSI KL DRIFT.Filem ini mengisahkan tentang masalah sosial remaja dan masalah keluarga. Banyak aksi lumba motor yang akan disaksikan didalam filem ini , walaupun filem ini mempunyai beberapa persamaan dengan filem 'REMP-IT', syamsul menjanjikan sebuah kelainan dalam filem ini berbanding dengan filem-filem aksi motor yang telah ditayangkan sebelum ini. Filem ini dijangka akan menemu penonton pada tahun 2009.

Reactions: 

7 Responses so far.

  1. harap ak ader mase utk tgk citer nie.. hehe.. salam singgah pal..

  2. poster da lawa..i hope it wont dissapoint me..like i say..fnd is a whole lot of jury..haha..

  3. hrmm. poster is great. but y' knw looks can be deceiving sometime.

    well lets wait fr the movie shall we?

    owh im waiting fr muallaf as well.

    :)

  4. agak2 ble film ni buat promo nnti?
    poster da d hntr kt cinema ke?
    mcm besh citer ni.

  5. fiq, seriously i suka giler ngan poster citer ni...

    simple and cool... sumtime less is more right dude...

    and hope the movie storyline pon meletups...

  6. wow.
    aku dah kuar filem ni,nak buat perbandingan.
    sapa handal buat filem mat moto.

    bade azmi - kl menjerit?
    or ahmad idham - rempit
    or shamsul yusof - bohsia?
    atau farid kamil - apa ntah nama filem tu..lupa..
    hehe

    sapa gempak?
    nantikan~

  7. ko blakon x dlm bohsia??awesome poster!