Hari raya korban dekat Taman Melawati tahun 2008 agak boleh tahan meriah jugak lar...tapi lepas pukul 12 tengah hari habis semua lengang sepi....Masa tengah sembelih lembu-lembu tu, hujan turun renyai-renyai...fuh!!! dramatik lar pulak....macam dalam filem tapi watak utamanya adalah lembu-lembu yang ada dekat tepi surau tu hehehe....Aku dari kecik lagi memang suka tengok lembu kena sembelih, pagi-pagi lagi aku dah excited nak tengok korban lembu...tak tau lah apsal aku ni obsess tengok lembu kena sembelih..hahaha..Aku ucapkan korang semua yang baca blog aku ni selamat hari raya aidil adha!!! Makanlah daging lembu puas-puas ok!!!cau!!!

Reactions: 

5 Responses so far.

  1. meriah ah sambut dgn family semua,
    aku je dok sengsorang tak balik beraya dgn family.

    selamat hari raya aidiladha
    *tak sanggup tgk lembu kena sembelih

  2. wahaha..tatot tgk lmbu tuh kna sembelih......

  3. uh..that's so real!
    sgt menarik!!
    ^_^

  4. memang real pon...haha..

  5. hoh,syew ponn suke tgok lembu kna sembelih..time kecik2 dlu,s'hari sbelom lembu 2 nk kna smbelih,sy akn duk sorg2 ckp dgn lembu 2 n ucapkan takziah...hahaha!(cam org gila)kucintahaiwan!!!