Aku rasa macam baru jer raya tahun lepas dah...puasa balik. Aku buat Trial spm masa tengah puasa tau...tapi bagus jugak sebab aku boleh luangkan masa breakfast ngan lunch aku untuk baca buku. Aku tak tau lah kenapa bila time bulan ramadhan jer aku dapat feel the presence of ramadhan. Aku boleh rasa suasana istimewa bulan puasa yang lain dari bulan lain. Tahun lepas aku puasa penuh ,so aku harap tahun ni pon sama gak lah tapi tahun ni aku nak memperbanyakkan skit ibadah bulan ramadhan. Last but not list, aku harapkan ramadhan kali ini penuh makna....cehhh..macam lagu nasyid plak..hehe..Kepada semua umat islam di luar sana, "Puasa,jangan tak puasa tau..." kalau sesapa nak main mercun tuh hati-hati skit, jangan jadi macam aku sampai terbakar lengan baju 4 tahun lepas..haha...

Reactions: 

0 Responses so far.