Roda-roda kuala lumpur sekarang dah masuk musim baru..Alhamdulillah.... musim baru, rumah sarjan manan pon baru , crew production pon ramai yang baru , shooting pon tempat2 baru... pendek kata banyak pembaharuan lah.. character aku pon bukan budak sekolah lagi, aku skang dah masuk kolej la konon-konon...hehe.. ni aku tulis blog ni pon baru habis shooting babak dalam rumah aku.. babak tu menceritakan yang aku ada masalah kat kolej..haha.. nak tahu apa ending dia... kena tengok sendiri dalam episod roda2 kl kat rtm...hehe.. tak tau la kenapa aku rasa macam rileks jer shooting sekarang ni.... cepat jer habis... environment pon okay. takde masalah.. tak macam dulu... dulu masa shooting aku stress, tension! ye lar.. sebab asyik pikir spm jer kan... dah la shooting penat, pastu besok kena pergi sekolah..haha.. mampos gua... tapi tu dulu.. skang aku dah bebas, freedom, abis spm... takde nak pikiak apa dah.. so rileks jer la skang ni shooting... macam omputih cakap "just go with the flow"..haha..



Fikiran2 dan idea2 aku boleh didapati lagi dalam twitter aku..

http://twitter.com/syafiqyusof

Reactions: 

0 Responses so far.