Just got back from jb for kl drift 2 promo, yup.. kali ni sampai ke jb skop productions turun untuk promote filem ni, ramai orang datang nak bergambar dengan artis kl drift 2, orang jb semuanya sempoi-sempoi, johor bahru ni sebenarnya up to date jugak.. aku tengok bandar dia dah macam kl.. team marketing skop pulak bertungkus lumus cek panggung-panggung kat sekitar johor to make sure everything's okay.. poster pon dah pasang.. kalau tak laku jugak aku tak tau la...haha.. tapi apa-apa pon semuanya berbalik kepada rezeki... family aku sekarang ni pasrah jer... biarlah Allah menentukan segala-galanya.. yang penting kita mesti D.U.I.T (doa, usaha, ikhtiar, tawakal)

Reactions: 

0 Responses so far.