Sorry sebab aku lambat upload gamba2 ni sebab bukan aku yang tangkap gamba2 ni, so aku kena tunggu member2 aku upload kat facebook dulu.. Dalam masa aku menulis ni dah 2 hari berlalunya tayangan filem kl drift 2 dan syukur Alhamdullillah... kutipan hari pertama sangat bagus. Aku tak boleh declare berapa jumlah kutipan dia tapi aku boleh kata ia lebih baik dari filem kl drift yang pertama dulu.. so.. what about my life rite now?? hhmm.. aku baru lepas pembedahan appendiks , sekarang ni kat rumah tak buat apa2... nganga jer kerja aku sekarang ni... lagi 3-4 minggu insyaallah aku recover sembuh.. doa2 kan lah untuk aku yer..amin... oh yer.. aku dah tukar comments setting aku, sekarang ni anonymous pon boleh komen walaupun aku tahu ramai haters dalam internet ni tapi aku berfikiran terbuka but still aku takkan layan komen2 yang sengaja nak mengutuk. Sesiapa yang takde blog yang nak berkawan dengan aku kasi la komen dekat post aku okay...

Reactions: 

2 Responses so far.

  1. eh anda blakon dlm cte nih gak,?

  2. tak lah.. saya buat di sebalik tabir filem ni