Sekali lagi, syukur.. Alhamdullillah... filem kl drift 2 masuk carta teratas filem pecah panggung di seluruh negara Malaysia. Carta ni aku ambik dari surat khabar berita harian so kalau korang tak percaya, pergi la beli surat khabar bh hari sabtu 3/4/2010. Terkejut jugak aku tengok filem kl drift 2 ni masuk carta tangga yang teratas sekali, alangkan filem hollywood Alice in wonderland pon boleh kalah.. pergh..kan bagus macam ni.. Rakyat Malaysia semakin hari semakin banyak yang menyokong filem negara sendiri , mana tahu kalau-kalau makin banyak penyokong filem kita boleh pergi international..insyallah.. Aku boleh gerenti kat korang kalau makin banyak yang sokong filem Malaysia, maka makin mantaplah kualiti filem-filem Malaysia yang akan datang. Ingatlah kata-kata aku ni " kalau kau sokong orang-orang kau, satu hari nanti orang-orang kau akan menyokong kau pula" fikir-fikirkanlah....



FOLLOW,FOLLOW,FOLLOW!!!

Reactions: 

3 Responses so far.

  1. syabas EVOKLDRIFT 2

  2. yeay!!!!belanja aku bebanyak lepas nie doe..pinang lagi??hahahaha

  3. thank you piston pecah!
    fnd: mungkiiiin...!!!