Aku bangun awal giler hari ni..haha.. kena cepat sebab ada class kat kolej aku. Aku tak nak lewat2 lagi dah macam dulu sampai parking takde pastu masuk class kena plak lecturer aku tunjuk muka ketat dia!hahaha!! Abis class carik kereta tengok2 dah takde! kelam kabot aku carik, rupa-rupanya kena tarik ngan dbkl sampai ke balai jinjang sana...aadduuuuhhhh.... so, sebab tu lah aku datang awal..... tapi kali ni termasuk salah class pulak....hahaha!!! sakit...sakit...!! Lepas tu aku balik umah angkat sepupu-sepupu aku naik bukit melawati untuk carik ketenangan kejap.. malam pulak aku visit set pengambaran filem skop yang paling latest iaitu "KL GANGSTER" garang perabis tajuk dia...hehe.. First day shoot kat penjara Melaka tapi malam kat kl, chow kit.. so aku visit la kejap tengok2... Alhamdulillah semuanya okay buat masa sekarang dan akan teros okay insyaAllah.. Pelakon utama aaron aziz, adi putra, syamsul yusof, adam corey dan....eerrrr....aku lupa lah.... nanti aku check balik okay...haha!! Masa aku pegi set tadi babak dia simple jer tapi next time aku nak tengok babak gaduh ramai-ramai pulak.. so stay tune on my blog to see what's next!

Reactions: 

7 Responses so far.

  1. wah...KL Gangsters? tajuk pon dah ganas...update lah lagi details pasal filem ini.
    ------------------------------
    Panas Dan Sejuk Dalam Bahasa Melayu

  2. okay, nanti saya update lagi..

  3. wah tak sabar nak tgk koz saya peminat setia film2 Syamsul Yusof. Suka giler film Bohsia dan KL dRIFT 2. tGK BERKALI2 DAN BELI DVD. aNYWAY SAPA HEROIN FILM kl gangster? Liyana Jasmay ke?

  4. wah tak sabar nak tgk koz saya peminat setia film2 Syamsul Yusof. Suka giler film Bohsia dan KL dRIFT 2. tGK BERKALI2 DAN BELI DVD. aNYWAY SAPA HEROIN FILM kl gangster? Liyana Jasmay ke?

  5. will be 4th film that will hot at cinema by skop production

  6. dragon and shark???

  7. ak ade pernah tengok NUORG punya effect, but effect dia mostly utk crita hantu...memang stylo...just tringin la nak tengok ur editing pulak...:D