Makin lama aku tengok diorang shooting, makin tak sabar aku nak tengok filem ni.. Filem ni lain macam skit.. dari segi making dia memang lain dari filem2 fighting yang ada kat Malaysia sebelum ni.. Bahasa filem ni pon bukan bahasa biasa.. acting diorang pon lain macam skit.. takut aku tengok adi putra, bila director kata "action!" jer dia teros berubah kepada karektor dia sepenuhnya... pergh.. dah la badan fit giler.. parah gak kalau kena hentak ngan dia btol2..haha!! Aku bagitau korang satu secret tau.. sebenarnya watak adi putra ni sepatutnya shaheizy sam yang blakon, tapi david teo kasi banyak job kat dia sampai dia tolak offer dari skop... hhmm... takpelah... nak buat camne.. takde rezeki kan.. tapi mungkin ada hikmah sebab aku tengok Adi putra ni acting lagi gempak pastu takde nak demand bayaran kat skop.. Insyaallah.. Adi putra will be the next big thing in the film industry in Malaysia..

Credits to Mr. Nazri for the pictures (the official photographer for kl gangster)

Reactions: 

8 Responses so far.

  1. xsabar nak tnggu film nieh.. sam tuh demanding ke.?

  2. Shamsul Yusof memang pengarah harapan....

  3. hmm when is the movie coming out.?

  4. Wah..zizan siot hahhaha
    sbb ade zizan aku nak tgk citer ni,,apsal x nak plus johan..
    kompem tergelak2 aku tgk nnti..
    good job skop!

  5. stakat ni ape2 movie arahan shamsul tdk mngecewakn aku..tp kalo pengarah lain..susah ckit nk prcaye..promote lebih2 bila g tgk hampeh..mcm cecite yg kru buat,dr cicakman smpai r mhh...stil nk tgk,tp xleh nk mgharap sgt yg terbaik...shmsul da best

  6. wow....bess giler film ni..aku dh tgk..1st day lg..mlm ni aku akn tgk lg la..x borng langsung..semua lakonan bess..jln cite pn bess..lain dr lain..bab2 lawan tu..mmg tabik spring la..cam film hongkong la..x kaku langsung..mmg patut pn kutipan pertama..lbh rm1.5 juta. dan aku hrp boleh pecah panggung sampai 20 juta..
    tahniah skop produc...pilihan pelakon mmg mantap..no 1. aku doakan semua on top.insyallah..tq

  7. dah tgk filem nih..mmg terbaek..!! good job to all of u yg menjayakan filem ni..idea Shamsul Yusof mmg bagusss...!!!

  8. hi.. aku cilok satu gambar yg ada kat situ tau.. hehehe