Lagu tema filem Khurafat (music video) - Syamsul Yusof / Dr.Anuar
SAKSIKAN FILEM "KHURAFAT" DI PAWAGAM MULAI 13 JANUARI 2011!!!

Sapa tak tengok filem ni ta nak kawan tau...hahaha!! Aku janji kat korang, filem khurafat ni bukan macam filem seram tipikal yang slalu keluar tu tapi filem ni ada kelainan dia. tak percaya?? korang pegi tengok filem ni sampai abis pastu korang mai sini balik habaq mai betui ka tak betui apa aku cakap pasai kelainan ni..haha.. pendek kata filem ni boleh buat korang berfikir la... so jangan lupa tengok ngan member2 ,pasangan, family skali ok... there is something different in this movie.


Ni trailer filem dia pulak.. check it out!




Follow me on twitter!
http://twitter.com/syafiqyusof

Reactions: 

4 Responses so far.

  1. like this.. :)

  2. BEST

  3. hope it's not just a song

  4. haha, dah tengok cerita ni sampai tangan kiri dan kanan lebam =.="

    sebab ada kakak dok kiri dan kanan :)