Mereka adalah penonton terawal yang menyaksikan filem "KHURAFAT" (Perjanjian syaitan). Bertempat di cathay cineplex ,Damansara untuk tayangan prebiu pada 8/01/11. Selepas kira-kira setengah jam tayangan berlangsung, 4 penonton bergegas keluar dari panggung dalam keadaan ketakutan. Di tanya apa sebab mereka keluar? Mereka menjawab, "Maaf,kami lemah semangat, filem ini terlampau seram!". Adakah anda bersedia untuk menyaksikan filem paling seram tahun 2011? Saksikan KHURAFAT (Perjanjian syaitan) Mulai 13 januari 2011!!! Ada berani???

Reactions: 

7 Responses so far.

  1. Salam..

    loh.. rupenye sapik yang rakam aku tutup muke ketakutan tu! hahaha.. nais! nais! nais!

    sape2 yang blom tgk pegi la tgk.
    seram, takut, tekejut, mcm nk gugur jantung!

  2. waaa..sangat seram tau!macam nak terkencing dalam seluar pun ada..hihi

  3. thumbup!! Dh tgk last nite. Citer plg seram di Malaysia setakat ini...

  4. tgk movie sambil tutup muka..seram..

  5. cter seram yg menjadi,benar2 seram dibwatnye.. tp pengarah pandai sembunyikn sesuatu smpi sume x prasan.. 1 je yg sume mmg x prasn, org yg bwat cubaan bunuh diri patutnye kene tahan di wad psikitari kn? haaa.. tu la kesilapan yg berjaya ditutup. syabas kpd pengarah! filem seram malaysia yg terbaik!

  6. Dengar cite org ckp cerita ni best!! hehe baru lepas download...x sempat lagi nak tengok..huhu

    Free Download Filem Khurafat

  7. da tgk...best2...