Rasa macam tak caya pon ada gak.. Aku dapat tempat sebagai pengarah untuk drama ber episod Gerak Khas! Program popular , prime time, dan paling bertahan lama kat Malaysia ni! Aku pengarah dia??? gila btol la...hahaha!! Umur aku baru masuk 18, aku pengarah paling muda kat Malaysia ni.. baru nak kenal dunia, aku masih mentah lagi dah diberi tanggungjawab cam ni.. hhmm.. tapi takpe! aku sahut cabaran dan tanggungjawab yang papa aku kasi ni! aku takkan sia-sia kan peluang ni! Syukur Alhamdulillah... Syukur sangat2 kepada Allah kerana mengurniakan aku peluang sebegini.. Tajuk episod yang aku direct ni "OPS SERBU", dah pun 10 hari aku shoot gerak khas dan semuanya berjalan lancar Alhamdulillah... Aku suka kerja! rasa best! Everyday, I create something new! Aku pegang words of wisdom abang Syamsul aku "hidup kena berani fiq..."

Reactions: 

14 Responses so far.

  1. tahniah!

    moga dapat menjadi seorang pengarah yg hebat seperti ayah kamu dan juga abang kamu.

    kemana tumpahnya kuah kan..

  2. gilak . cool tuh . best of luck !

  3. dude!
    gila hebat!!
    selamat berjaya!!

  4. Thanks everyone!

  5. tahniah...
    dah mula masuk ke dunia seni...mmg dh lama masuk pon kan..

    cuma kali ini,benar-benar mengarah...good luck bro!

  6. congratz babe!

  7. jgn lupe...bnykkn after effects ko! barulah CARA!

  8. Good luck rico...wish u all the best..your friend,syg.

  9. Teruskan usaha, jangan sia2 kan peluang ! :)

  10. Tahniah syafiq..
    Semoga dpt bw satu perubahan dalam drama tersebut ya..


    Entry Terbaru 1 : Calon Pilihanraya UM, Mastura Abu Bakar Hilang dan Telah Dijumpai
    Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Karya Seni Dari Blog Fynn Jamal"
    Entry Terbaru 3 : "Saya Mahu Ilmu Agama Dari Blog Ustaz Zaharuddin"

  11. pengarah muda...wahh

  12. baguslah sebab teruskan usaha ayah kau.smoge berjaya ok!!! ini patot di contohi oleh anak2 orang kaye zaman sekarang yang dok perabih duit mak ayah.tapi ko tak..keep it up...!!!

  13. ouh tolong amik aku belakon skalik !
    dapat lalu lalu blakang pon boleeyy. keh keh

  14. congrat's to you syafiq .. ex student adni and iic kan ? :)