Baru-baru ni saya terima anugerah pemegang rekod pengarah paling muda di Malaysia untuk filem SAM. So, I wanna say thanks to MBR and everyone that made this possible especially my dad. Tapi bagi saya itu soal kedua kerana yang paling penting dalam industri filem adalah usaha kerja keras dan ikhlas dalam pekerjaan untuk menghasilkan filem yang berkualiti. Apa2 pun saya bersyukur dan berterima kasih atas anugerah book of records ni. Dan ya.. seperti yang anda lihat di dalam gambar ini, saya sudah tembam sedikit hahaha... sebab shooting projek terbaru saya KL drift the series time shooting asyik makan jer..hehe..

KL DRIFT THE SERIES COMING SOON!!!

Letih tapi best mengarahkan KL DRIFT The Series

Saya berlakon jugak, tapi watak kecik je la. Cari makan skit2..hehe..


Oh ya.. jangan lupa like page http://www.facebook.com/SayaAmatMencintaimu


Reactions: 

4 Responses so far.

  1. Hai...! Tak sangka ada blog..! Akak first time baca dan nk baca lagi. Actually akak suka tgk "syafiq" hihi xsangka syafiq rupanya anak bos . Masa memula akak find out tu mcm xpercaya "syafiq" anak penerbit rupanya.. tapi tak kisah berlakon walaupun Bkn watak utama .. good luck dgn SAM ok?

  2. conragts..teruskan usaha utk buat lebih byk filem okeh

  3. tahniah syafiq....good job...teruskan buat cter2 yg lg best...sbb sy kaki wayang...hehe..^_^

  4. tahniah..usia bukan penghalang dik..di mana ada kemahuan, di situ ada jln..all the best..akak nak berlakon la ur next movie..hihihi..just kidding..God Bless n Selamat Hari Raya..good luck in everything yoy do..peace :)